Brev:
Vågner alt for tidligt om morgenen - 21 mdr.
8. oktober 2015
Alder:
21 mdr.
Vågner alt for tidligt om morgenen - 21 mdr.
Hej Helen,
Har virkelig brug for noget sparing omkring min piges sovevaner, så håber du kan hjælpe :-)
Jeg har en pige, som bliver 2 i december, som mener at verden starter 4.45-5.15. Nu er hverken min kæreste eller jeg A-mennesker, så det fungerer simpelthen ikke for os. Plus så er min pige pylret fordi hun tit ikke har sovet nok.
Jeg har både prøvet at putte hende ved os og også gå ind at putte hende igen - og sige at det altså er nat nu, og hun skal sove videre, men begge dele uden succes. Det har stået på en 4 uger nu.
En typisk dag for hende ser sådan ud.
4.45-5.15- vågner
Ca. 11.30- middagslur- typisk 2-2,5 time.
kl. 19 - bliver puttet.
Jeg har prøvet at putte hende senere for at forsøge et eller andet, men der vågnede hun tidligere. :-/
Jeg er bare i tvivl om, hvilke parametre jeg skal rykke på. Om det skal være puttetidspunktet eller hendes lur eller ja hvordan jeg skal gribe det an
Håber du kan komme med et par gode inputs inden vi får helt grå hår derhjemme af søvnmangel. :-)
Hilsen Bettina