Brev:
Uro om aftenen
3. oktober 2015
Alder:
4 mdr.
Uro om aftenen
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål vedr. min drengs uro om aftenen. Han har haft kolik i de første 3 mdr og er nu snart 5 mdr. Hver aften er det en kamp at få ham til at falde til ro (vi nyder bestemt ikke aftenen sammen).
Når han tilbydes flaske trækker han hovedet langt bagud og ender i en flitsbue. Ligeledes når vi går rundt med ham i armene. Han virker voldsomt generet og er ugidelig og mærke ikke roen falde over sig.
Hvis jeg ligger ham fra mig ser jeg ligeså meget uro i sengen - han skøjter rundt med arme og ben i luften og siger "jeg-er-genereret-lyde".
Hvad kan denne uro skyldes og er det blot tiden der skal arbejde med os?
Jeg tænker om jeg skal gå i modsat boldgade og tage ham op og lege.
Kærlig hilsen
Pernille