Brev:
Hvornår skal de kun have en lur om dagen
28. september 2015
Alder:
10 mdr.
Hvornår skal de kun have en lur om dagen
Kære Helen.
Tak for dit sidste svar. Det går meget bedre med, at spise nu efter jeg kun ammer hende to gange om dagen - selvom hun ikke er helt tilfreds med det :)
Hun skal starte i dagpleje i november, så jeg vil meget gerne vide hvornår hun kun skal have en lur om dagen? Jeg har en fornemmelse af hun snart er klar. Hun er ikke træt nok til, at sove kl. 9.30 længere og sover ofte først ved 11 tiden. Hvilket resulterer i at hendes eftermiddagsluren først ligger kl. 16 og det synes jeg er meget sent.
Her i weekenden er hun begyndt at gå helt selv uden støtte. Hun går en del skridt og sætter sig igen. Vi har aldrig øvet det med hende og hun kan ikke lide, at gå hvis vi holder i hendes hænder. Kan vi træne hende i at gå længere eller skal hun selv styre det?
Jeg har også lige et spørgsmål angående mig selv. Jeg har haft menstruation 3 gange siden fødslen. Før jeg blev gravid var min cyklus på 32 dage, men nu er den på 36 dage (kan svinge med en enkelt dag). Jeg har læst af hvis den er over 35 dage, så kan man have ubalance i hormonerne. Jeg er i tvivl om jeg skal gå til lægen eller om det er normalt.
Med venlig hilsen
Maries mor :)