Brev:
Godnatmad - 2 år, 4 mdr.
27. september 2015
Alder:
2 år, 4 mdr.
Godnatmad - 2 år, 4 mdr.
Hej Helen.
Hvor længe er det en god ide at blive ved med natmad?
Min datter får det og vil gerne have det, yoghurt med rosiner eller banan og så mælk (hun vil ikke have havregrød) og jeg synes egentlig det er rart at vide, at hun ikke er sulten, når hun går i seng - ligesom jeg så ved, at det ikke er pga sult, at hun ikke kan falde i søvn eller vågner om natten ;-)
Men jeg synes godt nok, det tager lang tid, det tager nok 25-30 min efter aftenbadet, så jeg tænker på, hvornår det mon kan skæres væk?
Med venlig hilsen
M