Brev:
Brug for søvn
10. september 2015
Alder:
12 mdr.
Brug for søvn
Hej igen
Bliver simpelthen nødt til at skrive til dig allerede igen for vi ved snart ikke hvad vi skal stille op med vores dejlige krudtugle og hendes søvn.
Har prøvet at vække hende kl 6:30/7:00 med mindre hun er vågnet af sig selv, men det hjælper slet ikke på at hun vil overgive sig til søvnen.
Jeg går og går og går og hun giver bare ikke op. Hun nægter at ligge ned og hun falder heller ikke i søvn mens hun sidder op i vognen. Så når jeg har gået en time eller 2 tager jeg hende med i seng og prøver amme hende i søvn. Nogle gange lykkedes det med en lille kamp på en times tid, fordi hun hellere vil øve sig i at kravle ned af sengen, hoppe osv. Så jeg skal nærmest holde hende nede og til brystet og andre gange må jeg helt give op og hun får ikke sovet middagslur.
Har snakker med min egen sundhedsplejerske der siger jeg nok bare må erkende at hun ikke skal sove middagslur mere. Jeg syntes jo bare at hun er alt for lille og har brug for den pause.
Jeg har enda været til zoneterapeut og fået nogle blomsterdråber med hjem, men syntes nu heller ikke det har haft den store effekt.
Jeg ammer hende stadig i søvn om aften og flere gange om natten. Jeg prøver at få vænnet hende fra, men det godt nok svært og hun bliver meget ked hvis far prøver.
Skal jeg bare affinde mig med hun ikke skal sove eller er der andre råd.
Hilsen