Brev:
Fra vugge til tremmeseng - 7 mdr.
7. september 2015
Alder:
7 mdr.
Fra vugge til tremmeseng - 7 mdr.
Hej Helen
Vores datter på 7 måneder skal nu fra vugge over i sin tremmeseng og jeg gruer for det!
Hun er som tidligere nævnt ikke verdens bedste til at sove, måske pga sin Reflux, men vuggen har fungeret rimeligt.... Nu er hun bare så god til at vende sig selv på så lidt plads og begynder at hive fast i kanten af vuggen og vi vil selvfølgelig undgå uheld hvor hun ryger ud over....
Hvordan gør vi overgangen så skånsom som mulig? Starter man om dagen hvor jeg er "frisk" eller om natten hvor hun jo sover bedst? Skal man lade hende lege i den inden den tages i brug eller vil det bare forvirre hende?
Hun er SÅ aktiv og jeg ved bare at hun kommer til at fare rundt i den seng, men det er altså nødvendigt nu....
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Sussi