Brev:
Bøvse om natten
17. august 2015
Alder:
6 mdr.
Bøvse om natten
Hej Helen
Kan baby bøvse når flasken indtages sovende?
Spørger fordi jeg simpelthen ikke kan få datteren til at bøvse om natten, når flasken indtages halvsovende, og når den er drukket er hun som regel helt væk.... Jeg sidder med hende 5-10 min bagefter uden at der sker noget som helst.
Med venlig hilsen
Sussi