Brev:
Gylp og sove alene
17. august 2015
Alder:
6 mdr.
Gylp og sove alene
Hej Helen
Vores datter (6.5 måned) er et reflux barn og gylper rigtig meget. Hun gylper af mælk, grød og mos (dog mest af mælk).
Når hun sover om natten ligger hun på eget værelse i sin vugge, med en af os forældre ved siden af, den anden forældre får søvn på soveværelset. Vi vil selvfølgelig gerne væk fra at skulle sove ved siden af hende men jeg kan ikke finde ro, når hun ikke er mandsopdækket. Årsagen er at hun også gylper i søvne, i ret store mængder. Oftest vender hun bare hovedet, gylper, og sover så videre... MEN nogle få gange får hun det galt i halsen og skal op på armen for ligesom at få vejret igen.
Ifølge børnelægen hun går hos, skal vi ikke forvente bedring før hun kan gå og det er der jo lang tid til......
Hvad gør vi?
Med venlig hilsen
Sussi