Brev:
Putning - 2 år, 10 mdr.
14. august 2015
Alder:
2 år, 10 mdr.
Putning - 2 år, 10 mdr.
Hej Helen.
Vi har en søn på 2 år og 10 måneder, som vi for tiden kæmper med at få til at sove om aftenen.
I en lang periode fra han var lidt over et år har vi kunne lægge ham, læse godnathistorie, kysse godnat og gå ud og så faldt han i søvn i løbet af kort tid, men inden for de seneste måneder, har vi været nødt til at sidde hos ham til han falder i søvn. Hvis vi går ud, kommer han selv ud en masse gange og skal have vand, en anden sut, et godnatkys mere osv.
Til at starte med fulgte vi ham tilbage det utal af gange han kom ud, men det tog simpelthen så lang tid, at det var nemmere at sætte dig ind hos ham og så sov han i løbet af 10 min, Udfordringen er nu den at det ikke tager 10 min. længere, nu tager det omkring en time! Og så forsvinder al voksetid altså og det kan vi ikke leve med. Derfor har vi brug for et par gode råd til at komme tilbage på sporet.
Vi vil rigtig gerne tilbage til læse, kysse godnat og gå modellen. Lukas sover stadig til middag, nogle gode lange lure på ca. 2 timer - skal der reguleres på det?
Vi ser frem til at høre fra dig.
Bedste hilsner
Tom og Nina