Brev:
Natteuro
28. juli 2015
Alder:
4 mdr.
Natteuro
Hej igen igen :)
Og mange tak for an din hjælp, det gør stor nytte herhjemme.
Du skrev til mit forrige brev at, børns søvn ændre sig meget i 3-4 mdrs alderen. Men jeg har lige et enkelt spørgsmål jeg ikke fik stillet.
Min dreng sover rigtig uroligt om natten og især om morgenen efter 4 tiden da, han ligger og vender hovedet hele tiden, basker meget med arme og ben. Samtidig knirker han og lyder som om han er ved at give sig til at græde hele tiden. Og han vågner ofte op og græder hvis jeg ikk gør noget, så jeg skynder mig som regelt at give ham bryst, da det får ham til at falde til ro. Og han er vågen 4-6 gange om natten og så urolig oveni, så jeg får ikke meget søvn.
Er det normalt med den uro han har i kroppen? Og skal jeg evt løfte ham op og trøste i stedet for at give bryst? For jeg kan ikke få ham til at falde til ro ved at tysse, give sut eller holde en hånd på ham. Han er også vokset fra 54cm ved fødslen til hans 69 cm nu. Han han have noget vokseværk?
Igen tak for en super brevkasse.
Med venlig hilsen
Sao