Brev:
Soverytme - 3 mdr.
28. juli 2015
Alder:
3 mdr.
Soverytme - 3 mdr.
Hej igen Helen
Og tak for dine svar omkring den besværlige amning. Indimellem er det faktisk lykkes mig at amme hende vågen - så jeg håber, det snart går den rigtige vej.
Mit spørgsmål denne gang har nok også noget med hendes udvikling at gøre.
Jeg kan se i de andre breve, at du anbefaler tre lure om dagen. En om formiddagen, en om middagen og en om eftermiddagen.
Men min datter sover flere kortere lure. Som regel ikke mere end 1time/1½time. Og hun kan som regel heller ikke være vågen mere end 1½time.
Er det noget, jeg kan gøre noget ved, eller er det bare en fase hun skal igennem?
De tre lure som du anbefaler, hvor lange skal de være, hvis det skulle være helt optimalt?
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen
Helle