Brev:
Mere mad men urolig søvn
26. juli 2015
Alder:
3 mdr.
Mere mad men urolig søvn
Kære Helen.
Tusind tak for dit råd! I hele denne uge har jeg kørt efter skemaet med 3 lurer om dagen og det fungerer rigtig godt for mig!
Det er tit hvor vi først kan få hende til at spise, når hun er faldet i søvn, men så spiser hun tilgengæld også godt så vi er næsten oppe på den anbefalede mængde nu, hvilket er så dejligt.
Dog er der et men.. hun får en flaske omkring kl 24 for det meste i søvne og hun spiser godt, de sidste par dage omkring 150 ml og sover videre. Men hun tager ikke et langt træk, så vågner hun allerede mlm kl 3-4 igen og får mad og er urolig derfra og resten af natten går med at vugge hende til hun sover og så vågner hun igen måske 30-45 min efter hun er lagt og tager lang tid at få hende til at falde ned. Hun var ellers begyndt at vågne en enkelt gang om natten og spise. Det er underligt for hun burde jo være mere mæt nu.. Vi prøver med sut og hænder hos hende osv men hun er ked indtil vi tager hende op og starter putning igen:(
Hvorfor tror du det sker? Kan vi gøre noget?
Og lige et sidespørgsmål - når hun spiser i søvne og sover videre både om dagen og natten får hun jo ikke bøvset sker der noget ved det? Vi skal vel ikke vække hende helt op når hun lige er faldet i søvn for at bøvse?
Tusind tak!
Kærlig hilsen
Nina