Brev:
Kan næsten kravle op af tremmesengen
23. juli 2015
Alder:
10 mdr.
Kan næsten kravle op af tremmesengen
Kære Helen.
Så har vores lille vildbasse roddet sig ud i nye eventyr som vi rigtig gerne vil have dit input til :)
Han er nu begyndt at hive sig op i armene i tremmesengen og står på sengeranden (som pt er nødvendig fordi han stadigvæk tumler rundt i sengen og desuden ville få for mange indtryk ellers) og derved næsten kommer med hoved og øvestre del af ryggen ud over tremmesengen. Det er virkelig uheldigt, for vi har i disse dage øvet, at han skal falde i søvn af sig selv (før holdt jeg ham mens han faldt i søvn, men det er jo på ingen måder holdbart når han om 2 uger starter vuggestue) barnevognsele er et no go, for han vil ikke engang ligge i barnevognen mere pga at han ikke kan vende sig med selen på.
Det føles derfor virkelig utrygt, at han før han falder i søvn tumler rundt i sengen og vi ikke kan være i værelset og se om han prøver at kravle over.
Har du et godt tip til hvad vi gør?
Mange hilsner,
Mette