Kan næsten kravle op af tremmesengen

23. juli 2015

Kategori:
Alder:
10 mdr.

Kan næsten kravle op af tremmesengen

Kære Helen.

Så har vores lille vildbasse roddet sig ud i nye eventyr som vi rigtig gerne vil have dit input til :)

Han er nu begyndt at hive sig op i armene i tremmesengen og står på sengeranden (som pt er nødvendig fordi han stadigvæk tumler rundt i sengen og desuden ville få for mange indtryk ellers) og derved næsten kommer med hoved og øvestre del af ryggen ud over tremmesengen. Det er virkelig uheldigt, for vi har i disse dage øvet, at han skal falde i ...

Annonce

... søvn af sig selv (før holdt jeg ham mens han faldt i søvn, men det er jo på ingen måder holdbart når han om 2 uger starter vuggestue) barnevognsele er et no go, for han vil ikke engang ligge i barnevognen mere pga at han ikke kan vende sig med selen på.

Det føles derfor virkelig utrygt, at han før han falder i søvn tumler rundt i sengen og vi ikke kan være i værelset og se om han prøver at kravle over.

Har du et godt tip til hvad vi gør?

Mange hilsner,

Mette

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Putning - 11 mdr.

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Dårlig søvn og stop af amning

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Fiskeolie og børn

Fiskeolie eller det der også hedder Omega-3 fedtsyrer er sunde fedtsyrer, som især findes i fede fisk. De er livsnødvendige for os mennesker, både for børn der skal vokse og udvikle sig og for ældre der skal "vedligeholdes". Derfor skal der være omega-3 fedtsyrer tilstede i vores kost.

Fødevarestyrelsen anbefaler, at du selv spiser og også giver dit barn fisk 2 gange om ugen som hovedmåltid. Derudover næsten hver dag som pålæg til frokost.

Det er vigtigt at variere...

Læs mere i Babylex

Høj stol til baby

Når barnet begynder at kunne sidde selv, er det en god idé at anskaffe en høj stol. Så kan barnet sidde med ved bordet under måltiderne, og det kan også følge med i, hvad I laver ved køkken- og spisebordet.

Der findes mange forskellige modeller af højstole, men de fleste vælger i dag en model, som kan stå ved spisebordet. Det giver mulighed for, at baby kan være med ved bordet, når familien sidder og spiser og på den måde naturligt tage del i måltiderne.

De...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen

Igen må jeg ty til dig som fantastisk hjælper og rådgiver.

Min skønne søn på 11 måneder skal starte i dagpleje i morgen og jeg er virkelig i krig med mine følelser.

Øv altså. Helen, jeg har virkelig brug for et ærligt råd og jeg har brug for at få sat sindet lidt på lavt blus.

Mange kærlige hilsner
Mor til dreng på 11 måneder