Brev:
Vågner efter putning
23. juli 2015
Alder:
4 mdr.
Vågner efter putning
Hej Helen.
Jeg er nu begyndt at kunne "putte" min dreng i seng om aften. Eller dvs. at han bliver vugget i søvn i arme og så ligger vi ham i hans seng når han er faldet i søvn. Men han vågner ofte 4-5 gange hvor vi bliver nødt til at tage ham op og vugge ham i søvn igen, før vi kan ligge ham i seng igen. Han skriger i sengen og hverken en hånd, sang eller lign hjælper. Han han vågne efter 10, 20, 30 min eller længere, så man kan aldrig stole helt på at han sover. Er det normalt med så mange opvågninger og er der noget vi kan gøre?
Jeg ville gerne kunne putte ham i hans seng mens han er vågen eller tæt på at sove og selv kan falde i søvn i sengen. Men det har simpelthen været umuligt, han skriger i vildenssky og er dybt ulykkelig hvis han bliver lagt fra sig uden at være faldet helt i søvn. Han er nu 4 mdr, hvornår vil du anbefale at vi virkelig skal sætte ind på at han selv skal falde i søvn i sin seng? Hvor vi selvfølgelig er hos ham til han sover, men ikke skal vugges i søvn i vores arme.
Venlig hilsen
Sanne