Brev:
Hvornår er det slut med lur?
24. juni 2015
Alder:
2 år, 1 mdr.
Hvornår er det slut med lur?
Hej Helen.
Hvornår begynder børn at skippe middagsluren?
Min datter sover stadig middagslur og har jo nok også stadig behov for den (sover 1-1.5 time), men hun går først i seng ca. 21.30 om aftenen og sover så til kl. 7. (Halvdelen af gangene vækker jeg hende, eller vågner hun selv lidt før).
Det synes jeg er vældig sent. Hun har jo altid haft et meget lille søvnbehov, men det jeg lurer på - hvornår mon hun er klar til at skippe luren og så gå i seng lidt før? (hvis hun da gør det, haha).
Med venlig hilsen
H