Brev:
Flaske, rytme og søvn
13. juni 2015
Alder:
1 mdr.
Flaske, rytme og søvn
Kære Helen.
Vores datter får ca. flaske hver 3. time, når hun vågner. Det vil sige, at hun vågner, får flaske, og så bøvser vi, skifter, pludre til hun ikke gider mere (alt i alt ca. 1 time) så lægges hun til at sove.
Det kunne jo være fedt, hvis hun fik flasken, når hun skulle til at sove, hvordan kan man ændre dette? Hun virker som om hun er sulten, når hun vågner.. hun græder/grynter utilfreds i hvertfald og spiser hele flasken så tænker hun er sulten.
Venlig hilsen
Nina