Brev:
Mareridt - 10 uger gammel?
8. juni 2015
Alder:
2 mdr.
Mareridt - 10 uger gammel?
Hej Helen,
E. er nu rundet 10 uger, og er sund og rask, vokser og tager på som han skal. Dog har vi et spørgsmål omkring noget der kunne ligne mareridt.
Når han sover på armen kan han pludselig, eller med meget kort varsel bryde ud med en næsten utrøstelig gråd, ind imellem tager han tilløb og laver sur mund, inden han bryder ud i gråd og tårer. Dette sker stadig sovende. Umiddelbart tænker vi at han har mareridt, men vil alligevel gerne vende det med dig.
Når han er blevet trøstet, hvilket kan tage lidt tid, så hyperventilerer han så voldsomt, at hele overkroppen kører på ham. Hans gispende vejrtrækning lyder skræmmende.
Et kort spørgsmål i denne omgang.
Hilsen P. og F.