Brev:
Manglende søvn - skrig og skrål 2.0
6. juni 2015
Alder:
13 mdr.
Manglende søvn - skrig og skrål 2.0
Hej Helen - igen :-)
Jeg sendte dig et brev for en uge siden med spørgsmål omkring at hjælp til at få min søn til at falde i søvn om natten.
Jeg har nu prøvet og brugt dit råd - men status er stafig fuldstændig den samme. Det tager minimum 1 1/2 time, og oftest 2 timer før han falder i søvn til natten.
Han er træt, når vi putter ham. Og han vender hovedet til siden og lukker øjnene. I 3 min. Så starter showet. Jeg har prøvet at blive siddende inde hos ham, nusse ham og være der for ham. MEN jeg føler lidt at jeg er som en tilskuer til hans show. I løbet af 5 min bliver han lysvågen. Griner og hygger sig. Han leger med sine bamser, pludrer og skrald griner.
Kan det virkelig passe at det skal tage så lang tid?
Med venlig hilsen - en efterhånden opgivende mor :-/