Brev:
Utrolig mange night terrors
14. maj 2015
Alder:
8 mdr.
Utrolig mange night terrors
Kære Helen.
Den seneste tid har min søn på 8 måneder haft utrolig mange night terrors. Mindst en gang om dagen - og ofte flere gange i både barnevogn og først på natten. I dag har han haft det 5-6 gange.
Det eneste der hjælper ham til at falde lidt i ro er, at jeg ammer ham. Jeg har læst, at fisketabletter skulle hjælpe, men det kan jeg jo ikke rigtig give til en 8 måneder gammel dreng. Hørfrø olie skulle dog indeholde omega-3 fedtsyrer, så ved du om jeg kan give det til ham i stedet dagligt i hans mos? Eller bør jeg give ham fisk hver dag?
Du har tidligere hjulpet mig rigtig meget med nogle super gode råd. Jeg håber virkelig du kan hjælpe med dette også, da det er utrolig skræmmende at være vidne til, især når det nu er så ofte som det er.
Mange hilsner,
Mette