Brev:
Vil hverken sove dag eller nat
14. maj 2015
Alder:
7 mdr.
Vil hverken sove dag eller nat
Hej
Vi har et barn på 7.5 måned gammel som ikke gider at sove hverken om dagen eller om natten. Vi er ved at blive meget trætte, min kæreste starter igen på sit arbejde om 2-3 uger hvis det fortsætter sådan bliver det ikke så sjovt.
Hvad kan vi gøre for at han skal sove?
Med venlig hilsen
de trætte forældre :)