Brev:
Flaske om natten - 13 mdr.
13. maj 2015
Alder:
13 mdr.
Flaske om natten - 13 mdr.
Hej igen Helen,
Mille er nu næsten 14 mån. men hun er stadig meget sulten om natten og kan ikke sige farvel til sit flaske. Jeg har prøvet med vand, kamille te og har prøvet at trække tiden ud med at give hende flaske, men så græder hun som hun ikke har spist i rigtig lang tid. :)
Mest natter spiser hun hele 210ml ved ca. kl. 01:00
Hun får aftensmad ved kl.18 (nogen dage spise hun ikke ret meget. nu i det periode hvor hun kan godt lige og sortere maden og kaste meget af det på gulvet). Men jeg mener at hun er mæt når hun går fra borde og når hun skal sov.
Så grød eller frugt ca. kl. 19
ca. kl. 20 - nat flaske
Sover ved kl. 20.30.-21.00
får kun et middags lur om dagen. Vågner senest kl. 13:00
Er det normalt med flaske stadig? Skal hun bare for lov til at være barn? :) Det generer mig ikke for hun faldet i søvn med det samme efter hun har spist i løbet af natten og sover fint til kl. 07:00.
Hilsen Milles mor