Brev:
Sove andre steder
22. april 2015
Alder:
6 mdr.
Sove andre steder
Hej Helen
Håber du kan hjælpe os. Vi har fået vores første bare som nu er 6 mdr, vi bor på landet, hvor der ikke kommer trafik hverdag, så vores dreng er ikke vant til at sove i larm, han kan godt sove hvis det larmer lidt.
Jeg går på barsel, og vil gerne kunne køre hjem til mine forældre med ham men han kan ikke sove hans formiddags og eftermiddags lur der hjemme, han vågner efter 30 min.
OG vi har nu for første gang i de 6 mdr fået ro om natten så jeg er meget bange for det skal ædelægge hans nattesøvn hvis vi køre hjem til dem eller til andre.
Med venlig hilsen
Mor