Brev:
Juniordyne og putning fra favn
27. marts 2015
Alder:
5 mdr.
Juniordyne og putning fra favn
Kære Helen.
Tak for dit svar. Vi er friske på at gå i gang med de forskellige ting, så det bliver interessant at se, hvad der sker. Jeg har dog lige et par spørgsmål til.
1. Kunne det være en idé at tage juniordynen i brug? Han ser så lille ud ud i tremmesengen, og jeg tænker, at han måske synes, der er vel meget plads. Men liften, som han indtil fornylig har sovet i, er blevet for lille og smal, og han vækker sig selv hele tiden, når han bevæger arme og ben. Babydynen er dog så lille, at han hurtig får sparket den af, så måske han vil føle sig mere omsluttet af juniordynen?
2. Har du nogle gode forslag til hvordan jeg bedst putter ham fra mine arme og over i sengen? Vi har selvfølgelig kun prøvet det i går aftes, men der blev han meget, meget ulykkelig. Først blev ham ammet, han gik med til at jeg fjernede brystet fra ham, og jeg lagde ham i sengen, da han var stille og afslappet. Så gik jeg ud af rummet, og far tog over. Men junior skreg og skreg, og efter en 20 minutters tid, hvor far gjorde alt, hvad han kunne, kom jeg tilbage. Det var simpelthen for synd for ham. Vi følte, at det var helt overgrebsagtigt.. Så hvad gør vi? Vi var alle kede af det.....
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Anita