Brev:
Nedsat søvnperiode 2
9. marts 2015
Alder:
16 mdr.
Nedsat søvnperiode 2
Hej Helen.
Tusind tak for dit svar til mit brev fra d. 6. marts under titlen "Nedsat søvnperiode"! Det er altid til stor hjælp.
Gennemlæsning af dit svar affødte dog et par supplerende spørgsmål, hvilke jeg håber er ok, at jeg stiller dig.
1. Hvorlænge skal man fortsætte med aftengrød - og hvilken slags grød, snakker vi her?
2. Hvis vi accpetere at sådan er min datters rytme bare nu, så vil vi putte hende omkring kl. 1930 (så hun kan få sovet fra 1930-06, så mister hun nemlig "kun" 1/2 time af sin søvn) - vi spiser normalt kl. 18, men i forhold til at give aftengrød, bliver det så ikke meget oveni hinanden?
Igen tak for dit svar - vi vil helt sikkert tage en snak hjemme og afprøve nogle af de råd, du giver!
De bedste hilsner,
Nanna