Brev:
Gir mange sutter hver nat
7. marts 2015
Alder:
5 mdr.
Gir mange sutter hver nat
Hej Helen.
Vi har været lidt "dumme" at vende vores dreng til at bruge sut, men jeg hans mor er oppe jeg ved ikke hvor mange gange om natten, for at gi ham den "dumme" sut. Kan vi vende ham fra at bruge den når han sover, så han ikke vågner ved at den falder ud.
Tak for en fatastisk brevkasse.
Hilsen
En træt mor