Brev:
Natflaske eller ej
25. februar 2015
Alder:
12 mdr.
Natflaske eller ej
Kære Helen.
Min søn på 12 mdr vågner stadig mange gange om natten, og det er umuligt at berolige ham uden en flaske. Han har indtil for tre uger siden fået ca to flasker om natten, men vi har nu prøvet at vænne ham fra det, men det virker umuligt. Han skriger og græder i timer og giver ikke op.
Hvad vil det bedste for ham være? At vi giver efter og laver en flaske, eller tager kampen op? Jeg frygter han tager skade af at skrige og græde så meget som ham gør. Vi efterlader ham aldrig, men vugger ham for det meste i vores arme.
Med venlig hilsen
En træt mor