Brev:
Urolige nætter
24. februar 2015
Alder:
2 år
Urolige nætter
Kaere Helen,
Tak for en god brevkasse.
Jeg har en dejlig og velfungerende dreng paa 2 aar. Han har endnu ikke gennem sine to aars levetid sovet en hel nat uden uro.
Han spiser og leger godt og har ikke problemer med örerne.
Han er siden helt lille blevet lagt i sin egen seng. Men i löbet af natten graeder han og kalder paa os. I en lang periode har jeg taget ham med ind i vores seng istedet for at staa inde paa hans vaerelse og hjaelpe ham til ro. Jeg föler jeg har prövet meget forskelligt og jeg er saa udkört at jeg begynder at blive mere vred og agressiv overfor ham og mine omgivelser. Er saa ked af det og vil bare saa gerne finde en god lösning. Faderen har hjulpet meget men vil ikke 'deltage' mere og siger at vi skal lukke dören saa vi ikke kan höre ham og bare lade ham greade. Det kan jeg bare ikke faa mig selv til.
Er der mon noget at göre?
Tak paa forhaand.
M