Brev:
En observation og et spørgsmål
21. februar 2015
Alder:
6 mdr.
En observation og et spørgsmål
Hel Helen.
Jeg har lige et lille pudsigt spørgsmål som både min mand og jeg har undret os over.
Vores lillebror på nu 6 måneder har altid været en "vugger" han elsker at sove i kørende barnevogn (sover lynhurtigt) og har altid været afhængig af at blive vugget i søvn. Vi har BRIO Bedrockers på sengen og det hele :)
Men her på det seneste lader det til at han ikke finder den samme ro i vugning som han gjorde før. Nu bliver han nærmest lidt fjollet og vågen af det og det virker som om vi kommer længere med nussen og bamsen end ved at vugge sengen.
Er der et tidspunkt hvor man holder op med at finde den der umiddelbare ro ved at blive vugget eller er han bare i en fase lige nu?
PS. Når han virkelig sover kan vi med succes godt vugge ham lidt, men det skal altså være sent om natten.