Brev:
Fra en til to flasker
10. februar 2015
Alder:
12 mdr.
Fra en til to flasker
Kære Helen
Jeg har lige sendt dig en lang smøre vedr. vores lille lærke Frederik :-)
Frederik er nu 1 år, og skal jo ned på en flaske MME i døgnet. Jeg vil meget gerne beholde den flaske, han får, inden han puttes om aftenen, da vi kører et helt fast aftenritual, som fungerer upåklageligt. Den flaske kan han vel egentlig beholde til han er 18 mdr.?
Frederik får derudover en drømmeflaske kl. 22:30, hvor han som regel sover tungt. Han drikker ca. 200 ml. Som jeg har skrevet til dig, har vi en stor udfordring med, at Frederik vågner 04:30 hver morgen, så jeg er ærlig talt lidt bekymret for, hvad der sker, når vi fjerner drømmeflasken. Bort set fra, at han vågner så pokkers tidligt, er vores aftner og nætter rolige, og det er sjældent, at Frederik vågner i løbet af aftenen og natten.
Så hvad gør vi; skal vi i gang med en gradvis nedtrapning, eller har du andre bud?
De bedste hilsner
fra Frederiks mor