Brev:
Endnu engang søvn:-(
9. februar 2015
Alder:
5 mdr.
Endnu engang søvn:-(
Hej Helen..
Tak for dine svar på de andre spørsmål. Det har virkelig hjulpet os meget..
Vi står dog overfor endnu en udfordring..
Jeppe er nu næsten 5 mdr. Han har de sidste 2-3 uger sovet MEGET dårligt. Han vågner hver eneste time, og nogle nætter vågner han helt op og ligger vågen i 11/2 time..
"Rytme"
Vågner imellem 5.30 og 6.00 om morgen og ligges til lur når han har været vågen 2 timer. Det bliver ca. til 4 lurer om dagen.
Han puttes imellem 1930-2030. Til den nattesøvn prøver vi at trække ham, men det er svært. Vi bader og har meget kontakt hver aften.
Han sover i sin seng ved siden af mig, med tremmen af, så jeg kan tage hans hånd give sut osv.
Han får ca. mad imellem 2-3 gange om natten. kl. 2330, 2.30 og 5, nogen gange kun 2.
Som sagt vågner han midt om natten og er vågen, vågner ca. hver time, og har svært ved at finde roen…
Spørsmålet er: Hvordan kan vi ændre på det? (hvis man kan det). Synes bare det er ved at være meget hårdt.
Med venlig hilsen
G