Brev:
Sove igennem
30. januar 2015
Alder:
10 mdr.
Sove igennem
Kære Helen,
Jeg er usikker på, hvor skal jeg starter. Jeg prøver at koncentrere mig om et emne, men det bliver lidt svært for sov og mad hænger sammen. :)
Min datter Mille har ikke sovet igennem endnu. det er fint, men hun vågner hver time eller hver anden time og kan ikke fald i sov igen. Hvis jeg tager hende op og giver hende kærlighed med lille vugge bevægelse eller ligger hende hos mig så falder hun til sov igen. Men vågner alligevel igennem natten hver time eller hver anden time. Det her opleve vi nu i to måneder. Jeg havde hendes øre tjekket flere gange - ingen ting siger læge. og så for to uger siden fik hun feber og gradede så gik vi til læge næste morgen og havde hun mellemørebetændelse. vi fik antibiotika, nu er det overstået med betændelse men hverken mig eller Mille sover.
Det der er vigtigt at forstå er at før hun havde blevet syge havde hun de samme sov problemer. og vi er totalt trætte og kommer til at glemmer hvordan det er til at sove:(
Vi kører en meget fast spiser og sover rytme om dagen. Hun sover to gange om dagen ca. 2 timer hver gang.
Måltider siger ca. sådan ud:
8.15 morgemad (grød + frugt + vand a cup)
9.15 frugt i hånd
10.00 - 12.00 formiddagslur
12.30 frokost (ægg, boller avocado etc. vand)
13.40 frugt eller keks
14.00-16.00 middagslur (flaske)
17.00 frugt eller grøntsager i hånd
18.00 familie aftens mad (spaggeti, ris med rejer etc.)
18.30-19.00 bad
19.30 aften grød (ikke altid hun vil ha' det)
20.30 - 21.00 flaske og falder i sov.
Hvis hun ikke spiser noget så får hun også flaske med formiddagslur. hun er ikke så vild med almindelige mad, lige meget hvad jeg giver hende. hun kan bite i det og spytter det ud igen. til mig så ser det ud som hun ikke kan lige at synke. det er så meget jeg ku' fortælle men jeg føler at jeg har prøvet alt og ved ikke mere om hvad jeg gør forkert. :(
Du må undskyld min dansk, det er ikke mit mådersmål. :) jeg forstår udmærket dansk, men det er svært med at skrive. :) hvis det er noget du ikke kan forstår bare spørge.
Jeg håber at du kan hjælpe Mille og mig. :)
Mange tak.
Rita