Brev:
Søvn ift dagsplanen
19. januar 2015
Alder:
8 mdr.
Søvn ift dagsplanen
Hej Helen
Mange tak for det hurtige svar ang. problematikken omkring vores store datter :)
Denne gang er det ift. vores lillesøster på knap 8 mdr.
Jeg har et hurtigt spørgsmål vedr dagsplanen i din bog om mad, som jeg i øvrigt er super glad for og varmt anbefaler til andre - så tak for den :)
Når du i din dagsplan skriver, at de skal puttes til middagslur ca 13-13.30, hvad tid antager du så, at de er stået op fra formiddagslur?
Og ligeledes når du skriver, at de skal puttes for natten ca. 19.30-20, hvornår er de så vågnet fra middagslur?
Ved godt at der selvfølgelig er stor variation børn imellem på dette punkt, men kunne godt tænke mig at høre dit bud :)
Et lille tillægsspørgmål i en anden boltgade:
Hvad er minimum grænsen for MME ved 8 mdr? Det varierer nemlig meget hvad jeg kan få min pige til at drikke, da vi desværre har været nødsaget til at gå fra amning til flaske for nylig.
Tak :)
Venlig hilsen N