Brev:
Vågen flere gange om natten
13. januar 2015
Alder:
2 år, 2 mdr.
Vågen flere gange om natten
Hej Helen.
Så er jeg her igen :-) Efter vores sidste spørgsmål har vi fundet ud af den løsning at han vil ikke sove på sit eget værelse, men vi har stillet hans seng ind til os og det har bare været super siden, så må vi prøve igen når han bliver ældre.
Men nu er problemet at han de sidste par måneder vågner flere gange om natten og vi kan ikke ligge ham til at sove igen ikke fordi har en rigtig vågen, for det er han ikke men han græder og piver. Det eneste der hjælper er han kommer over til os at ligge men nu er han begyndt de sidste 14 dage os at vågne mange gange når han ligger hos os, han kommer over til os ved 12-1 tiden men nu er vi godt nok ved at være trætte af det, vi har ikke rigtig fået en ordenlig søvn de sidste 2 måneder :-(
Hvad kan vi gøre for enten at få ham ind på sit eget værelse eller bare tilbage i sin egen seng, der er heller ikke rigtig noget voksenliv når han ikke vil sove på sit eget værelse. :-) eller bare vi kunne få vores seng tilbage.
Han bliver puttet ved 8 tiden og står op ved 7 tiden, sover max 1 time til middag i vuggestuen. Så tænker ikke det er fordi han sover for meget i løbet af dagen.
Håber virkelig du kan hjælpe os igen igen :-)