Brev:
Natten - 14 mdr.
6. januar 2015
Alder:
14 mdr.
Natten - 14 mdr.
Hej Helen
Godt nytår
Søndag den 28. december fik vores datter en "kold tyrker" om natten, hun blev ammet til natten, men ellers har hun ikke fået siden. Hun har taget det pænt, og er allerede begyndt at spise bedre om dagen.
Vores næste udfordring er, at vi synes, vi er inde ved hende en del gange om natten.
Hun har to forskellige måder om natten:
- Sidder op, græder, banker hovedet ind i tremmesengen og slår sig selv = vil sige det er natskræk
- Hun klynker og er ked af det, men lige så snart hun ser os og vi holder hende i hånden, kan hun sov videre. = gætter på det er tryghed hun søger.
Vi har en madras på gulvet på hendes værelse, hvor jeg ofte tilbringer natten. Det vil være dejligt, hvis det kunne ændres på en eller anden måde.
Vi har snakket om flytte tremmesengen ind i soveværelset i en periode, hvis det er trygheden. Vi tænker også om det er en god idé. Hun skal jo gerne tilbage på sit værelse igen.
Har du råd til, hvordan vi skal hjælpe hende med at få en bedre nattesøvn og føle sig mere tryg?
Hun har to puttebamser, som hun bruger, når hun skal falde i søvn.
Med venlig hilsen
Anne-Mette