Brev:
Søvn aften og nat er en kamp
6. januar 2015
Alder:
7 mdr.
Søvn aften og nat er en kamp
Hej Helen
Tak for dit svar, vi følger dine forslag med kosten - hvilket har haft positiv indvikling på hans søvn i løbet af dagen. Men falde i søvn til aften og nat er en kamp. Vores dreng våger hver 2. time - hvor jeg ammer, selvom jeg nok ikke burde.
Mangler råd og ideer til hvordan jeg hjælper ham til bedre søvn.
Jeg tager ham ind på hans værelse mellem 19-20, og ammer ham og ligger ham fra mig - men han bliver meget sur/ked af det, sådan fortsætter jeg.... Dog ender det altid med han falder i søvn ved brystet, og derefter ligger jeg ham over i hans seng.
Han bruger ikke sut eller lign. som kan give ham tryghed. Tror du, at han måske mangler tryghed i hans seng (han har sovet det 2-3 mdr)
Hvad vil du anbefale jeg tilbyder ham (som ikke er mig:-)
Skal jeg stoppe alt amning om natten (fra 23-5) og tage kampen med ham, eller er der måske ikke nok nærring i min mælk mere så det er bedre med flasken ved 23 tiden..!
Ser frem til at høre fra dig igen
Mange hilsner V