Putning er blevet et mareridt

8. december 2014

Kategori:
Alder:
20 mdr.

Putning er blevet et mareridt

Hej Helen

Jeg håber du kan hjælpe, da aftenputningen hos os er blevet et mareridt. Det tager ca. 1-2 timer. og min datter er ked af det eller sur.

For ca 2 måneder siden efter en sygdomsperiode blev min datter meget svær at putte. før kunne vi læse, synge også gå uden for døren hvor vi kunne shyyyy ved behov, hvorefter hun sov ret hurtig ca 15 min alt i alt.

Vi gør som vanligt, læser, synger og forsøger at gå ud, her bliver hun så meget ked af det, rejser sig og siger nej, sid ned. hun vil holdes i hånden. problmet er at når vi sidder og holde hende i ...

Annonce

... hånden falder hun ikke i søvn, det tager ca 1-2 timer før hun sover og hun er meget træt. putter hende ca 19.30. vi har også prøvet kl 19, 20, 21 men det er det samme. jeg tror faktisk at hun falder i søvn, men vågner så x mange efter få minutter. hvis vi bare rejser os fra stolen græder og skælder hun ud selvom vi bliver i rummet og taler beroligende til hende. hun falder tit o søvn men vågner så i gråd x flere.

Vi er snart helt slidt op af de lange putninger og det er svært da vi også har en søn mere som skal puttes.

Hendes øre osv er blevet tjekket.

Hilsen

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

7. marts 2024 | Renlighed | 23 mdr.

Tisse på potte

Kære Helen Først og fremmest igen tak for dit svar angående lur og...

5. februar 2024 | Sovevaner | 22 mdr.

Rutiner og weekend, del 2 - Lur

Kære Helen Tak for dit svar på mit forrige brev. Det er rigtig godt at...

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

15. januar 2024 | Opdragelse | 21 mdr.

Rutiner og weekend

Kære Helen Tak for dit svar og gode råd angående mad og svingende appetit....

Annonce

Viden om børn:

Babymassage

Babymassage er en systematisk blød og blid form for massage, som oprindeligt stammer fra Indien. Nogle børn nyder at få babymassage, hvor andre børn ikke bryder sig særlig meget om det.

De fleste forældre vil, uden at tænke over det, naturligt have lyst til at kærtegne og berøre deres lille barn. Følg din egen lyst til hvad du og barnet godt kan lide. Børn har bedst af at blive rørt på en måde, hvor det er barnets reaktioner og signaler der er styrende.

Børn har...

Læs mere i Babylex

Sele til barnevogn

Barnevognssele anvendes, når der er risiko for at barnet kan falde ud af barnevognen og barnet bør være under opsyn, når det er i sele. De fleste børn har brug for sele i barnevognen fra de er 6 måneder gamle - nogle børn lidt før.

Du bør altid vælge en barnevognssele som er DVN mærket (Dansk Varefakta Nævn). Selen skal spændes fast i barnevognens bund og den må ikke kunne trækkes løs.

Selvom barnet ligger i DVN mærket sele, skal der altid være opsyn med et barn...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Tusind tak for dine hurtige svar, dine tanker og gode råd hjælper mig meget!

Knus fra mig