Brev:
Putning er blevet et mareridt
8. december 2014
Alder:
20 mdr.
Putning er blevet et mareridt
Hej Helen
Jeg håber du kan hjælpe, da aftenputningen hos os er blevet et mareridt. Det tager ca. 1-2 timer. og min datter er ked af det eller sur.
For ca 2 måneder siden efter en sygdomsperiode blev min datter meget svær at putte. før kunne vi læse, synge også gå uden for døren hvor vi kunne shyyyy ved behov, hvorefter hun sov ret hurtig ca 15 min alt i alt.
Vi gør som vanligt, læser, synger og forsøger at gå ud, her bliver hun så meget ked af det, rejser sig og siger nej, sid ned. hun vil holdes i hånden. problmet er at når vi sidder og holde hende i hånden falder hun ikke i søvn, det tager ca 1-2 timer før hun sover og hun er meget træt. putter hende ca 19.30. vi har også prøvet kl 19, 20, 21 men det er det samme. jeg tror faktisk at hun falder i søvn, men vågner så x mange efter få minutter. hvis vi bare rejser os fra stolen græder og skælder hun ud selvom vi bliver i rummet og taler beroligende til hende. hun falder tit o søvn men vågner så i gråd x flere.
Vi er snart helt slidt op af de lange putninger og det er svært da vi også har en søn mere som skal puttes.
Hendes øre osv er blevet tjekket.
Hilsen