Brev:
Sove indenfor?
29. november 2014
Alder:
18 mdr.
Sove indenfor?
Kære Helen.
Jeg hetzer dig lige lidt for tiden ;-)
Tror du, jeg skal prøve at se, om jeg kan få min datter til at sove indenfor?
Fordi det nu er så koldt, og det tager ofte en time eller mere at få hende til at sove i barnevognen - hun vil ikke have sine handsker på, tager dem af, vil have dem på igen, vil ikke have dem på, smider dem på jorden osv og nægter at have dem på - så hendes hænder bliver røde og iskolde, og det duer jo ikke. Det er også pivkoldt for hende, hun har sit termotøj på nu, men sidder op i barnevognen i den time eller mere det tager (pyyyh, det er altså strenge).
Og så er hun en høj pige, så der er faktisk heller ikke så meget plads i barnevognen.
Jeg har prøvet det en enkelt gang, den dag jeg ikke kunne få hende til at sove efter 2,5 timer, så prøvede jeg indenfor i sengen, men det lykkedes heller ikke. Overvejer det dog nu, mest pga at hun bliver kold, inden hun når at falde i søvn.
I vuggestuen sover hun ude.
Med venlig hilsen
Helle