Brev:
Rytme med barn nummer tre
27. november 2014
Alder:
4 mdr.
Rytme med barn nummer tre
Kære Helen
Har brug for dit råd her ved mit sidste barn nr 3 fra 18 juli som fuldt ammes.
Det eneste faste vi har er sengetid 21.30/22 o op 6/7. Ammer alt for mange gange om natten men så får jeg ro. Hun har tidligere først meldt sig 4 timer efter put, 3 timer men det var det. Nr. To afleveres i børnehave kl830/9.
Kan du lave en plan over hvad hun skal have og klokken hvad. Hun får lidt mos når hun er glad og er klar; kigger interesseret.
Jeg har brug for en plan på køleskabet som jeg kan følge... Der er rigtig gang i den herhjemme, så min hjerne er på lidt overarbejde nu. Hun bruger ikke sut, det har ingen af mine gjort.
Jeg sover med og ved siden af hende. Det er nemmest.
Jeg ønsker at hun sover længere stræk om natten - mere for min skyld egentlig.
Håber du kan bruge ovenstående til en plan. Jeg orker ikke o kæmpe om natten lige nu. De andre to blev givet til far om natten efter jeg havde ammet dem, når de var klare t o sove uden mig/mit bryst, men far skal ikke have hende nu da jeg har valgt at lade ham være den der får sin søvn da arb o børn kræver alt lige nu.
Jeg tænker at der ikke er noget at gøre vedr nattesøvn. Hun vil bare have bryst, men fair nok, sådan er det jo. Er bare lidt træt nu.
Har skrevet til dig for 7 år siden med nogenlunde samme problematik.. Troede jeg blev klogere ;-)
Knus