Brev:
Søvn om dagen og natten - 6 mdr.
24. november 2014
Alder:
6 mdr.
Søvn om dagen og natten - 6 mdr.
Kære Helen.
For snart 6 mdr. siden blev vi forældre et endnu en dejlig dreng (født 40+6, 4kg og 54cm lang) - super fødsels 6 timer fra første ve). Han er en sød og glad dreng, men har meget svær ved at sove.
Kort info
Vi fandt ud af han var låst i nakke og lænd, hvilket en børnekiropraktor hjalp med efter 3-4 behandling (3 mdr gammel). Vi havde inden været hos en kranio sakral behandler og fys uden held.
Yderlig har besøgt en ørelæge, der sad ikke noget :-)
SØVN
Han falder ok i søvn i løbet af dagen og vågner efter 30-35 min i gråd, hvor vi går med ham i barnevogn indtil han falder i søvn igen (hvis det er muligt - da han nogle gange vækker sig selv) På gode dage kan vi få ham op på 2 timers søvn - dog uden sammenhæng. Det har dog hjulpet ham, at sove i uld og voksiposen.
Når han skal sove til nat har han svært ved at falde i søvn - vi har flyttet ham ind i hans eget værelse for at se om det kan hjælpe ham. Han vågner op efter 2 timers - og spiser og falder ofte i søvn igen. Han har ellers været bedre til at sove nat…
(Sover ca. 3 timer løbet af dagen og 12 timer nat våger min. 4 gange)
MAD
Bliver ammet 100% indtil han var 4 mdr. Så begyndte vi med grød som han får 1-2 gange om dagen. Hirse med æblemos.
HJÆLP - kan du komme med nogle råd, noget jeg skal prøve.
Ser frem til at høre fra dig
Mange hilsner
Vicki