Brev:
Brugen af sut - 2 mdr.
11. november 2014
Alder:
2 mdr.
Brugen af sut - 2 mdr.
Hej.
Hvad er den bedste brug af sut?
Vores datter ammes og får så flaske, da jeg ikke har nok. Hun trives og vokser.. Er meget livlig og opmærksom.
Om aftenen svøber jeg hende og giver sutten, som jeg så tager igen før hun lægges i lift på eget værelse. Jeg har sovet i samme værelse, men er lige begyndt at sove på soveværelset igen..her får jeg sovet bedst. Hun sover så 4-7 timer, spiser og sover 2-4 timer indtil morgen. Sover 3 lure om dagen af forskellig længder og spiser 5 Gange i døgnet.
Er begyndt at svøbe om dagen i barnevognen også. Hvor længe har hun brug for sutten i indsovningsfasen? Bør jeg tage den fra hende i barnevogn også? Nogle dage vågner hun efter 45 min andre gange sover hun 3-4 timer uden at jeg kører med hende. Kan ofte få hende til at sove igen når hun vågner efter 45 Min ved at trille en tur..
Hvornår kan vi begynde på ritualer så hun selv falder i søvn om aftenen?
Hvornår kan hun selv holde sutten? Vi bruger mam sutter..
Jeg vil helst undgå en situation hvor hun har brug for sut hele natten. Hvordan undgår vi det?
Hvor længe kan jeg blive ved at svøbe? Skal jeg tage hende ud af svøbet eller må hun gerne sove sådan? Hun roder meget rundt og jeg oplever at det gør hende roligere også om natten.. Indtil for 2 uger siden pakkede jeg hende ud og lagde dynen over kun, men så havde hun nogle urolige nætter og jeg lod hende blive i svøbet. Men hvad når hun blir større? Hvor længe kan jeg blive ved med at svøbe? Er der andre løsninger? Hun er en stor pige på 5,5kg og hun er efterhånden tung at gå rundt med om aftenen..
Kan det passe at hun allerede er træt om dagen efter 1-1,5 time? Synes næsten ikke jeg når både at amme, pusle og give flaske før hun er træt.. og afbøvsningen tager jo også lidt tid. Men hun er meget livlig og opmærksom og smiler rigtig meget og siger lyde. Synes bare det er kort tid,, men hun er selvfølgelig også stadig lidt ny ;-)
Tak for god brevkasse :-)
Med venlig hilsen
Maria