Brev:
Urolig søvn midtvejs
10. november 2014
Alder:
16 mdr.
Urolig søvn midtvejs
Kære Helen
Vores datter på snart 16 måneder er efterhåneden blevet rigtig god til at sove selv - dvs falde i søvn selv og sove natten igennem uden hjælp.
Men i kølvandet på en uge med sygdom (hvor hun selvsagt sov dårligt) er hun begyndt at vågne og have brug for hjælp hvert 5-15 minut fra kl. 21 til cirka 1 om natten. Hun sover uden en lyd fra kl. 18/19 og frem til 21/22, og så falder hun i søvn og sover godt efter kl. 2/3.
Hvad tror du, det skyldes? Og hvad kan vi gøre.
Hun får stadig en godnatflaske (cirka 150 ml Nan 3), fordi hun er så glad for den. Og så er vi også begyndt på aftengrød en times tid efter aftensmaden. Blot til information.
Bedste hilsner
Lina