Brev:
Kort lur
25. oktober 2014
Alder:
13 mdr.
Kort lur
Hej Helen
Vi er for to uger siden gået ned på 1 lur, da det tog to timer hver dag at få hende til at sove på trods af, at vi havde en helt fast struktur. Vi gik derfor ned på en, da jeg så også samtidig automatisk sløjfede en amning. Hun falder nu i søvn i løbet af ti min, hvilket er rigtig rart. Vi følger din plan med måltider, mellemmåltider og lægger hende kl 12 og hun vågner ca 7.10.
Problemet er at hun er megatræt hele morgen og pylret. Og hun sover kun mellem 25 min og max 1 time og 10 min! Og er derfor også træt resten af dagen. Vi lægger hende derfor allerede kl 19 fordi hun er så træt. Så hun sover mellem 11-12 timer hver nat. Men hun er bare så træt hele dagen. Tænker at hun måske har brug for to lure, men samtidig tog det altid 2 timer og en masse gråd hver gang jeg skulle have hende til at sove. Hvorimod det er let at få hende til at sove nu. Så er det fordi hun bare skal tilvænne sig til den lur eller hvad synes du?
Med venlig hilsen
Marlene