Brev:
Urolig først på morgenen
21. oktober 2014
Alder:
7 mdr.
Urolig først på morgenen
Hej igen,
Jeg har også et andet spørgsmål ang min mindste dreng på 7 mdr.
HVER morgen siden han var 3-4 mdr er han utrolig urolig, ca mellem 5 og 6. Han vender og drejer sig, spytter sutten ud men har stadig lukkede øjne. Som jeg tidligere har skrevet til dig, kan jeg kun få ham til at drikke flaske en gang om natten, det er ca ved 3-4 tiden hvor han derefter falder i søvn med det samme. Flasken får han ovre i sengen hos mig.
Har før prøvet efter lidt tid at stå op med ham men der går 20 min så er han sur og irritabel og jeg kan lægge han til at sove også sover han en time el to. Så umiddelbart er han slet ikke parat til at stå op på det tidspunkt. Som regel er han rolig og sover igen 15-20 min efter og vågner kl 7-7.30.
Synes bare det er underligt at den er stensikker, hver morgen mellem 5 og 6 er den der. Tror ikke det er sult da han spiser et par timer forinden. Han har bare så meget uro. Måske det hænger sammen med at han virkelig øver sig i at kravle? Han står oppe på alle 4 og rokker, det har han gjort i en måneds tid. Men det gjorde han jo ik for bare et par måneder siden. Ved ik om det bare er blevet ren vane for ham at rulle rundt og sparke på det tidspunkt?
Tak for en rigtig god brevkasse.