Brev:
Værelse og lillebror
21. oktober 2014
Alder:
22 mdr.
Værelse og lillebror
Kæreste Helen
Et hurtigt spørgsmål. Som du ved fra alle vores andre mails (tusind tak for alle sammen), har vi en dreng på 22 måneder, og venter en lillebror her til februar.(naar storebror er 2aar og 1 maaned).
Vi skal starte indretning af værelser, så vi vil lige spørge, hvad synes du angående værelse fordeling. Skal storebror og lillebror bruge samme værelse, eller skal lillebror få sit eget (han skal nok være i vores værelse de første 4 måneder). Vi har et tomt værelse lige ved siden af storebror, som jeg kan lave identisk, eller vil de have mere glæde af hinanden i samme vaerelse?
Venlig hilsen,
Mor D