Brev:
Vendt af med sutteflasken
1. oktober 2014
Alder:
2 år, 7 mdr.
Vendt af med sutteflasken
Hej Helen.
Jeg har en datter på 31 mdr. Grunden til at jeg skriver til dig er fordi, at jeg gerne vil have hende vendt af med at bruge sutteflaske.
Det skal lige siges, at min datter har tildens til forstoppelse og får derfor movicol i sin sutteflaske sammen med mælk (vi har prøvet alt andet, men det nægter hun at drikke, hvilket resulterede i at hun måtte indlægges. Dette var i januar). Kan vi igen prøve at eksperimentere?
Om morgenen kommer hun og vil have mælk i sit sutteflaske, og det samme når hun kommer hjem fra dagpleje, men det får hun ikke. Det er kun om aftenen, når hun skal sove.
Har du en god af vendings teknik, så hun kommer af med sutteflasken, men stadig får sit movicol?
Hilsen
Mor til 2