Brev:
Sover meget urolig om natten
23. september 2014
Alder:
10 mdr.
Sover meget urolig om natten
Hej Helen
De sidste mange nætter har jeg været en del inde ved vores datter på snart 11 mdr pga hun græder og tumler rundt i sengen. Jeg prøver at berolige hende i sengen med at nusse hende, men det hjælper ikke. Jeg tager hende derfor oppe i mine arme, hvor hun græder, vrider sig rundt og nogle gange skubber sig væk fra mig. Jeg snakker stille til hende, mens jeg går rundt i værelset, men det er ligesom hun ikke kan falde til ro. Til sidst ender det med at jeg tilbyder brystet, hvor hun så ofte falder til ro.
Jeg ved godt det ikke er en holdbar løsningen, så jeg håber, du kan give lidt råd om, hvad jeg kan gøre i stedet? Vil gerne tilbage til at hun måske kun vågner to gange om natten eller mindre.
Er det fordi hun drømmer, har ondt i maven eller andet?
Min barsel er stoppet, så kan ikke få de ekstra timers søvn om dagen, når hun er dagpleje, som jeg gjorde før :-)
Med venlig hilsen
Anne-Mette