Brev:
Putning til nat - 10 mdr.
22. september 2014
Alder:
10 mdr.
Putning til nat - 10 mdr.
Hej Helen
Tak for dit svar vedrørende aften putning af vores datter. Vi kan sagtens sætte os ind i at der sker rigtig meget for hende pt., og forståeligt nok søger hun tryghed ved os.
Efterfølgende er vi begyndt at putte hende allerede kl 18.20, hvilket har hjulpet at hun ikke bliver for træt og falder oftere hurtigere i søvn, dog stadig i mine arme og lige efter hun er blevet ammet.
Mit næste spørgsmål vedr. putterutiner er, hvornår kan vi begynde at "træne" nye rutiner på det område?
Du skrev, at vi skulle skrue vores forventninger ned pt, og det gør vi selvfølgelig, men på sigt ønsker vi, at få indført en god rutine, hvor ikke kun mor kan putte, men også far og evt andre, hvis hun skal passes.
Hvilke råd vil du give os dertil?
Tak for en god brevkasse :-)
Med venlig hilsen
Anne-Mette