Brev:
Baby og søvn - 2 mdr.
22. september 2014
Alder:
2 mdr.
Baby og søvn - 2 mdr.
Hej Helen
Tak for dine tidligere svar:-)
Lige et spørgsmål fra min mødregruppe - hvorfor falder nogle babyer bare i søvn på armen mens 'de voksne sidder og snakker' og andre børn skal 'hjælpes' ? (Bliver kede, skal gåes med vugges eller andet)
Med venlig hilsen
Anne ;-)