Brev:
Flaske i sengen
17. september 2014
Alder:
14 mdr.
Flaske i sengen
Kære Helen
Jeg har lige et hurtigt opklarende spørgsmål, som jeg håber, du kan hjælpe os med.
Vores datter får stadig 'godnat'-flaske kl 18/18.30 og falder derefter hurtigt i søvn. Vi har tidligere haft besvær med at få hende til at falde i søvn på egen hånd, men det går fint nu.
Du har tidligere foreslået os, at vi giver hende flasken, når hun ligger i sengen, så vi ikke skal flytte for meget rundt på hende. Men du har også sagt, at det kan være problematisk for hende at drikke liggende, da hun risikerer mellemørebetændelse. Og da hun lige har fået dræn og dermed har udsatte ører, tænker jeg, at vi skal give hende flasken siddende hos os? Vil det være det bedste?
Og kan vi i øvrigt fortsætte med flasken lidt endnu? Hun virker glad for den..
Hun får MME med jerntilskud, men skal vi hellere give sødmælk og jerntilskud separat?
På forhånd tak.
Kærlig hilsen
Lina