Brev:
Søvn hos 4mdr gammel baby
14. september 2014
Alder:
4 mdr.
Søvn hos 4mdr gammel baby
Hej Helen
Vi har boet på en familie institution, hvor det ikke gik så godt bl.a var der meget støj så vores datter ville ikke sove ret længe ad gangen bl.a grundet manglende hensyntagen.
Vi er nu flyttet hjem med vores dejlige datter og ønsker virkelig at finde måder hvor på vi kan få vores datter til at få nogle længere lure. Lige nu sover hun ikke mere end ca 1 time ad gangen, nogen gange kun en halv time. Hun sover til natten fra ca 22/23 til ca 04/05.
Er der nogen gode måder at lave dette bedre altså længere lure og måske sover længere om natten??? Vi har de første 4 måneder haft puttet hende i armene, da det var den eneste måde hun ville sove...
Med venlig hilsen
De 2 forældre, der bare gerne vil det bedste for vores datter, så hun forbliver boende hos os
PS - hun bruger ikke sut